Dogum Gunu Hediyesi :)







Benim kes,yapistir faaliyetlerini ve bu faaliyetleriyle herkesi mutlu etmeyi cook seven yigenim Emineye hazirladigimiz (ablam Halideyle birlikte) dogum gunu hediyesi : faaliyet kutusu. Icinde herkesin ozel gunu icin susleyebilecegi : kartlar ve suslemede kullanacagi degisik sekilli keceler , yapistirmak icin de silikon.

Duyduguma gore hediyesini coook sevmis ve hemen herkese bir kart hazirlamis :)

Sizde el isleri seven sevdiklerinize boyle hediyeler hazirlayabilirsiniz. Hem orjinal hem de guzel degil mi? :))

8 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık gerçekten çok hoş bir dusunceymış ne guzel teyzelerı varmıs emınenın

Ayse Gürses dedi ki...

Cok sagol Semracim. Elimizden geleni ypmaya calisiyoruz iste teyzeleri olarak :)

Unknown dedi ki...

Senin gibi bir teyzem olsun isterdim Ayşe :) Ellerine sağlık, çok güzel olmuş cidden.

Ayse Gürses dedi ki...

Bana Teyze diyebilirsin Gulsah :)))Cok sagol begendigine sevindim.
Asil senin yaptigin dosyaya ben bayildim bir tane yapmam lazim Emineye benim de.

Unknown dedi ki...

Ayşe Teyzecim, dosyayı yapan benim ama öğreten sensin :)

nafi dedi ki...

aysecim, ellerine saglık. once sen ve takiben bu blogun aklıma geldi. baktım gecmis postlarına.. nasılsın canımcım, anteptesin diye duymustum..

nafi dedi ki...

bu arada ben zeynep yalım(taşan)

Ayse Gürses dedi ki...

AAAAA Zeynep merhaba canim ,hosgeldin bloguma . Email adresim ayni bana tel num atabilir misin? Ayni ulkede yasiyoruz (sanirim :) ama gorusemiyoruz.