Aramiza hosgeldin Gulsah :)







Gulsah arkadasimi da kecelerle tanistirdim ve gezmeyi ,fotograf cekmeyi cok seven birine de "disari cikmasak da kecemi calissak" dedirttim.:) Siz dusunun artik kecenin insanda biraktigi aski :)

Ilk defa kece,igne ve iplik uclusunu eline alan biri olarak arkadasim Gulsahin yaptigi bu ilk calismalar (snoopyli cep telefonu kilifi,baykuslu,kuslu ve balikli sac aksesuarlari) tahmin ettigimden cok daha basarili,guzel oldular. Ellerine saglik Gulsah :) Yeni calismalarini dort gozle bekliyorum :) Ve yeni keceli projelerinde basarilar diliyorum .:)))

4 yorum:

Gülşah TALAY dedi ki...

:) çok teşekkür ederim, hocam sen olunca sonuçlar müspet oldu haliyle :) seninle keçe yapmakta çok zevkliydi. Malzemeleri alır almaz başlıycam inşaallah.

Ayse Gürses dedi ki...

O seref, zevk bana ait cekirge :) Yeni calismalarinda da kolayliklar diliyorum :)

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim :) çalışmalarım devam ediyor usta. Bitirince hemen yollayacağım sana :)

DeZeyn dedi ki...

Ayse'cigim,

Ben yine toplu bir yorum yazayim. Kirlent, kece calismalarin, ve kalemlik icin. Hepsi her zaman ki gibi muhtesem olmus arkadasim! Ellerine, yuregine saglik. Sevgiler...