Saatsizlik ne zormus :)




Herkese Merhabalar. Blogumu uzun suredir yenilemeyip ihmal ettigimin farkindayim ama yeni bir yasam, mekan ve eve alismak ve yerlesmek hic de kolay degilmis . Bilmeyen varsa eger kisa bi bilgilendirme : artik Turkiyede,Gaziantepteyiz ve ins bundan sonra buralardan seslenecegim takipcilerime yeni calismalarimla veya baskalarinin eserleriyle :)

Yeniden sifirdan ev kurdugumuzdan bircok eksigimiz var tabiki ama benim icin en zoru evimizde surekli kolaylikla bakabilecegim bir saatimizin olmayisiydi  . Memlekette saat olmadigindan degil tabi ki :) ama Gaziantepte gonlune gore bir saate denk gelemeyince bende sivadim kollarimi . Bir kasnak, biraz amerikan bezi, yapistirmak icin silikon ve yanimdan hic ayirmadigim :) kecelerimle boyle birsey cikardim ortaya . Ben cok sevdim umarim sizlerde begenmissindir :) Oturma odama da yakistigini dusunuyorum :) Siz ne dersiniz ? :))

Ins yeni calismalarimla  gorusmek uzere ...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Canim benim,
Yeni eviniz hayrili olsun. Cok guzel gorunuyor. Kismet olursa gelip gormeyi heyecanini paylasmani cok isterim. Saat cok iyi bir fikir olmus Ayse Teyze. Zeynep Ablamizi opuyoruz. Semra ve Tugba teyzelerimize de kucak dolusu selam ve sevgiler gonderiyoruz.

Ayse & Zeynep & Kucuk Yusuf Pasamiz :)

Ayse Gürses dedi ki...

Cok sagol Aysecim guzel dileklerin icin :) Ins bizde Bilgic ailesini ve diger butun arkadaslarimizi agirlamayi sabirsizlikla ve heyecanla bekliyoruz canim :)

Ben de opuyorum canim seni ,Zeynepcigi ve Yusufu :)