Bir ilk :)






Basligimdan da yanlayacaginiz uzere kartpostal yapmak benim icin bir ilk . Keceyle neler ortaya cikabilirim diye dusunurken boyle birsey yapmak aklima geldi ve cok vakit kaybetmeden yapip bitirdim ve hem yapim asamasindan hem de sonuctan memnun kaldim. Ve bu konudaki calismalarima devam edecegim.

Butun suslemeri keceden olusan (ve az kurdale) kartpostalin baykusu elimde dikisle birlestirip yapistirdim ,diger kisimlarini ise dogrudan yapistirdim.

Sizlerde sevdiklerine onlara ozel kartlar hazirlayabilirsiniz. Eminim cok mutlu olacaksiniz ve olacaklardir.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

beklediğimize değdi cook guzel olmus aysecım ınsanın kendını ozel hıssedecegı bır calısma olmus ellerıne saglık devamını beklıyoruz

elifegulistan dedi ki...

Cok cok cokk guzel olmus. Bence cok orjinal olmus Ayse. Keceden kartpostal yapimini simdiye kadar hic gormemistim. Ellerine saglik. Desen secimin ve renk uyumun da cok hos. Dis kismida mi kece onun? Onu anlayamadim. Bu arada adresimi unuttuysan yollayabilirim:)

Ayse Gürses dedi ki...

Cok sagolun Semracim ve Elifecim. Begenmenize cok sevindim :) INS devami gelecek.

Elifecim ustune yaptigim aslinda cok eskiden kalma bir davetiye yani kalin bir kagit. Adresinde aklimda canim ama senin begendigin istedigin bir obje olsun isterim :) Cvbini bekliyorum :)

Unknown dedi ki...

Aysecim, ellerine saglik. Her zaman oldugu gibi dokturmussun arkadasim.Bence cok orjinal bir fikir kece ile kartpostal yapmak!

Ayse Gürses dedi ki...

Sagol Zeynepcim. bende cok zevk aldim kartpostal yapmaktan . devami icin sabirsilaniyorum ama daha cikip kagit vs almam lazim.

Cok zevkli yani ve kolay. Tavsiye ederim :)