English Again

Arkadaşlar gerçekleştirdiğim de hepimize faydasının olacağını düşündüğüm bir değişiklik yapmak istiyorum. Şöyle ki kelimeleri artık cümle içinde de kullanmayı düşündüm .Böylelikle kelimelerin cümle içinde nasıl kullanıldığını görmüş olacağız hemde kelimelerin anlamlarının aklımıza gelmesi çok daha kolay olur diye umuyorum.

Yorum ve tekliflerinizi bekliyorum :)

1-) Chase (çeys) ( verb) : Takip etmek. İzlemek ------- Her father chased me

2-) Immediately (imidyıtli) (adverb) : Hemen -------- He immediately come

3-) Condition ( kındişın ) (noun) : Durum -------- The car is in bed condition or The condition of the car is bed

4-) Refuse ( rifuuz ) (verb) : Reddetmek
-------- Your application is refused
5-) Application ( eplikeyşın ) (noun) : Başvuru

1 yorum:

tugba dedi ki...

slm canim bence de cumle icinde kullanmak cok iyi nasil ve nerde kullanildigini rahatca kavriyorum varsa eger bir kac anlami daha sana zahmet olmayacaksa cumle icinde onlarida kullanirmisin ya da en cok kullanilan anlami bu diye mi dusuneyim yani karsima ciktiginda ilk bu anlamda mi cikacak ins seni yoracak bir yorum yapmamisimdir:)simdiden allah razi olsun